08-21-2016, 08:26 PM
سومین جلسه ی مدیران مراکز دارالقرآن الکریم اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران برگزار گردید
به همت اداره قرآن عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران سومین جلسه مدیران مراکز دارالقرآن الکریم مناطق ، یک شنبه مورخ 31/5/95 در محل دفتر معاونت پرورشی و فرهنگی تشکیل گردید.
به گزارش دفتر معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران سومین جلسه ی مدیران مراکز دارالقرآن الکریم مناطق ،با حضور هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی ، کریمی رئیس اداره قرآن عترت و نماز ،صادقی کارشناس مسئول قرآن و عترت وکلیه ی مدیران این مراکز یک شنبه مورخ 31/5/95 در دفتر معاونت پرورشی و فرهنگی تشکیل گردید.
سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران ضمن اشاره به چشم انداز پیش روی مراکز دار القرآن خواستار تربیت نیروهای متخصص و متعهد در بطن آموزش و پروش شد.
وی اظهار داشت ؛ جذب کردن در امور معنوی نیاز به سرمایه ندارد و جذبِ به هنگام ، باید شاکله ی اصلی هر نیروی قرآنی باشد.
هاشمی خاطر نشان کرد ؛ تغییر نگاه به مراکز دارالقرآن و تبدیل شدن مدیران قرآنی به مجریان فعالیت های قرآنی هر منطقه منجر به جریان یافتن فلسفه تربیتی در هر منطقه می گردد.
به همت اداره قرآن عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران سومین جلسه مدیران مراکز دارالقرآن الکریم مناطق ، یک شنبه مورخ 31/5/95 در محل دفتر معاونت پرورشی و فرهنگی تشکیل گردید.
به گزارش دفتر معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران سومین جلسه ی مدیران مراکز دارالقرآن الکریم مناطق ،با حضور هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی ، کریمی رئیس اداره قرآن عترت و نماز ،صادقی کارشناس مسئول قرآن و عترت وکلیه ی مدیران این مراکز یک شنبه مورخ 31/5/95 در دفتر معاونت پرورشی و فرهنگی تشکیل گردید.
سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران ضمن اشاره به چشم انداز پیش روی مراکز دار القرآن خواستار تربیت نیروهای متخصص و متعهد در بطن آموزش و پروش شد.
وی اظهار داشت ؛ جذب کردن در امور معنوی نیاز به سرمایه ندارد و جذبِ به هنگام ، باید شاکله ی اصلی هر نیروی قرآنی باشد.
هاشمی خاطر نشان کرد ؛ تغییر نگاه به مراکز دارالقرآن و تبدیل شدن مدیران قرآنی به مجریان فعالیت های قرآنی هر منطقه منجر به جریان یافتن فلسفه تربیتی در هر منطقه می گردد.