08-31-2011, 07:43 PM
کمتوجهی مهمترین دلیل ناتوانی دانش آموزان بیشفعال شناخته شد
کمتوجهی دلیل اصلی ناتوانی دانش آموزان مبتلا به اختلال کمتوجهی - بیشفعالی در اتمام تحصیلات دبیرستانی شناخته شد.
برنا: عامل اصلی عدم توانایی دانش آموزان مبتلا به اختلال کمتوجهی - بیشفعالی (ADHD) در اتمام تحصیلات دبیرستانی کمتوجهی آنان معرفی شد. بیشفعالی در این راستا هیچ نقشی ندارد.
محققان دانشگاه مونترال با بررسی اطلاعات والدین و معلمان ۲ هزار دانش آموز موفق شدند نقش مشکلات کمتوجهی و رفتارهایی چون عدم توانایی در تمرکز، حواس پرتی، زود تسلیم شدن و یا گیج شدن را در زمینه تحصیلات بررسی کنند.
نتایج این تحقیق نشان داد کم توجهی این دانش آموزان دلیل اصلی ناتوانی آنان در اتمام تحصیلات دبیرستانی است.
بیشفعالی با رفتارهایی چون عدم احساس راحتی، تحرک و فعالیت بسیار زیاد و عصبی و ناراحت بودن تعریف میشود و نقشی در ناتوانی آنان در اتمام تحصیلات ندارد.
بر اساس گزارش یونایتدپرس، کودکانی که مشکلات توجهی دارند، برخلاف کودکان بیشفعال اغلب در مدارس مورد غفلت قرار میگیرند.
کمتوجهی دلیل اصلی ناتوانی دانش آموزان مبتلا به اختلال کمتوجهی - بیشفعالی در اتمام تحصیلات دبیرستانی شناخته شد.
برنا: عامل اصلی عدم توانایی دانش آموزان مبتلا به اختلال کمتوجهی - بیشفعالی (ADHD) در اتمام تحصیلات دبیرستانی کمتوجهی آنان معرفی شد. بیشفعالی در این راستا هیچ نقشی ندارد.
محققان دانشگاه مونترال با بررسی اطلاعات والدین و معلمان ۲ هزار دانش آموز موفق شدند نقش مشکلات کمتوجهی و رفتارهایی چون عدم توانایی در تمرکز، حواس پرتی، زود تسلیم شدن و یا گیج شدن را در زمینه تحصیلات بررسی کنند.
نتایج این تحقیق نشان داد کم توجهی این دانش آموزان دلیل اصلی ناتوانی آنان در اتمام تحصیلات دبیرستانی است.
بیشفعالی با رفتارهایی چون عدم احساس راحتی، تحرک و فعالیت بسیار زیاد و عصبی و ناراحت بودن تعریف میشود و نقشی در ناتوانی آنان در اتمام تحصیلات ندارد.
بر اساس گزارش یونایتدپرس، کودکانی که مشکلات توجهی دارند، برخلاف کودکان بیشفعال اغلب در مدارس مورد غفلت قرار میگیرند.