امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بهبود رتبه الکسا
#1
بهبود رتبه الکسا
اغلب مردم از ما می پرسند : چگونه می توانم رتبه الکسا خود را بهبود بدهم؟ ما درک می کنیم که این معیار برای شما و کسب و کارتان چقدر مهم است. رتبه الکسا به عنوان یک معیار عمومی تبلیغ کنندگان ، سرمایه گذاران و شرکا به رتبه الکساشما به عنوان معیاری برای ارزیابی ارزش کسب و کار و بیزینس شما نگاه می کنند . به همین دلیل، بهبود در رتبه الکسا سایت ، می تواند برای شما سود آور باشد.برای کسانی از شما که الکسا برایشان جدی است و با رتبه الکسا آشنا نیستند، توضیح می دهیم که رتبه الکسا ، یک معیار واحد است که خلاصه ی سریعی از عملکرد سایت را نسبت به سایت های دیگر، برای شما یا رقیب تان را فراهم می کند. اگر شما روی آن تمرکز نکنید، ممکن است شما کاری برای بالابردن ارزش و دیده شدن کسب و کار خود انجام ندهید. در کل، قدرت سایت شما در وب ، به عنوان رتبه الکسا شما برداشت می شود.

اما قبل از اینکه شما برای بهبود رتبه الکسا سایت خود درگیر شوید، ما باید یک گام به عقب برگردیم. این که معیارهای سنجش رتبه دهی الکسا را بفهمید ، خیلی مهم است زیرا شما می فهمید چگونه می توانید آن را بهتر کنید.


رتبه الکسا چیست؟

رتبه الکسا شما یک ****نی است از اینکه سایت شما چگونه نسبت به سایت های دیگر محبوب می باشد. رتبه الکسا به این سوال جواب می دهد : در مقایسه با سایت های دیگر، سایت من چگونه است؟ توجه کنید رتبه ، یک مقیاس نسبی است و رتبه سایت شما تنها به ترافیک سایت وابسته نیست اما می تواند ترافیک سایت های دیگر را تغییر بدهد.


الکسا چگونه داده ها را بازیابی می کند؟

الکسا دارای یک پنل ترافیک داده بزرگی شامل میلیون ها مردم در سراسر جهان است. بر اساس داده های این نمونه ، الکسا تعداد بازدیدکننده های همه سایت ها در اینترنت را ****ن می زند. این یک محاسبه پیچیده است که شامل تصحیح برای تمایل به یک طرف و هم چنین شناسایی و دورانداختن ترافیک اسپم یا جعلی است. دانشمندان داده های ما از بهترین ها در کسب و کار هستند و آن ها مطمئن هستند ک اطلاعاتی که ما ارائه می دهیم رایگان بوده و شما می توانید بهترین تصمیمات را برای کسب و کار خود بگیرید.


چگونه رتبه الکسا محاسبه می شود؟

هر روز، الکسا میانگین روزانه بازدیدکنندگان و بازدید های صفحه در هر سایت در طول 3 ماه گذشته را ****ن می زنند. این سایت با بالارفتن ترکیبی از بازدیدکنندگان و بازدیدهای صفحه در طول 3 ماه گذشته ، در رتبه بندی اول قرار دارد. اگر هیچ کس در پنل اندازه گیری ما ، سایت را در طول 3 ماه گذشته بازدید نکند، رنکی برای آن وجود ندارد.


چندین تکنیک وجود دارد که به رتبه الکسا شما کمک می کند:

تولید محتوای تازه، جذاب ، و اغلب به روز که ارزش واقعی برای مخاطبان شما فراهم می کند. محتوایی که این انگیزه را نداشته باشد، نمی تواند مخاطبان وفادار ایجاد کند. هنگامی که خوانندگان منابع ارزشمند و آموزنده پیدا می کنند، آن ها با محتوای آینده تعامل می کنند و مطالب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند ( ساخت لینک ) ، و باعث معرفی به بازدیدکننده های جدیدی که به مشتری تبدیل می شوند. کیفیت محتوا هم چنین از طرف موتور های جستجو مانند گوگل پاداش دارد! که باعث می شود جواب های بهتر را به طور سریع تر از کاربران نهایی دریافت کنیم. هم چنین بهینه سازی درونی سایت و رعایت معیارهای on-page seo الکسا نیز می تواند در رتبه و بازدید شما تاثیر بگذارد.

سایت های مرتبط را برای لینک دهی به سایت خود به دست آورید. در غیر اینصورت توسط لینک های ورودی شناخته می شوید. این تاکتیک به موتورهای جستجو کمک می کند به طور شفاف شما را معرفی کنند و هم چنین اعتماد و کیفیت سایت شما را افزایش می دهد. به عبارت دیگر ، لینک های معتبر ورودی ، به سایت شما اعتبار می دهند. این تاکتیک باید توسط تولید کننده محتوای اصلی و جذاب پشتیبانی شود، زیرا چرا باید رهبر بازدیدکننده های سایت شما را مورد هدف قرار بدهد اگر آن ها نمی خواهند در سایت بمانند؟

لینک های داخلی ، از سوی دیگر، لینک هایی هستند که از یک صفحه یا پست در سایت شما به دیگری می آیند. این کار مفید است زیرا بازدیدکننده را از طریق وب سایت شما راهنمایی می شود و آن ها را درگیر با محتوای مربوط و مرتبط نگه می دارد. آن ها هم چنین به لینک های سایت کمک می کنند که زیرلینک هایی هستند که در یک موتورجستجو، زیر لینک صفحه اصلی شما آشکار می شوند. اما بازهم، ایجاد محتوای درجه یک، توسط استراتژی لینک های داخلی دست به دست می رود. بنابراین مطمئن شوید که محتوایی که شما تولید می کنید مرتبط هست و به بازدید کننده شما ارزش می دهد.

در کل، هردوی لینک های ورودی و لینک های داخلی ، به موتورهای جستجو کمک می کنند که محتوای سایت شما بفهمند و تعیین کنند چقدر ارزش به بازدیدکننده ها می دهد. اما با این حال برای یک قسمت مهم استراتژی آنلاین خود، شما باید از لینک دهی به طور مناسب استفاد کنید. لینک دهی بیش از حد می تواند اعتبار و خوانایی سایت شما را کاهش دهد و ممکن است باعث پنالتی شدن توسط موتورهای جستجو شود.

پیدا کردن کلمات کلیدی ای که ترافیک به رقبای شما می کشاند و سایت شما را از این لحاظ بهینه می کند یا خرید PPC برای این کلمات کلیدی . با انجام یک تحقیق کوچک روی کلمات کلیدی شما می توانید بفهمید که مخاطبان شما چه چیز هایی را چگونه جستجو می کنند. در این راه ، تحقیق کلمات کلیدی یک یادگیری است که چگونه با زبان مشتریان خود در محتوایی که آن ها نیاز دارند و مطابق با خواسته شان است، با آن ها سخن بگویید. یکی از استراتژی های بازریابی ، استراتژی قراردادن کلمات کلیدی است که به شما کمک می کند مکان های مناسب از سایت خود را برای کلمات کلیدی هدف ، مکان یابی کنید.
پاسخ
تشکر شده توسط:
#2
http://www.alexa.com/siteinfo/shargh.us

global Rank
479,780

Rank in Iran
17,080
پاسخ
تشکر شده توسط: shia


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان